Korduma kippuvad küsimused:

1. Mis asi on e-pilet?

Ostja üritusele läbipääsu võimaldamiseks e-pilet, mis on vormistatud range aruandluse blanketi alusel (müügil piletikassades) ja Ostja poolt välja trükitud lehel A4 formaadis (müügil veebilehel) või esitatud nutitelefonil või tahvelarvutil, loetakse võrdväärseks ja annab Ostjale samad õigused Ürituse külastamiseks. 

2. Pileti säilitamine ja kopeerimine?

Ostja vastutab isiklikult Pileti säilitamise ja kopeerimisest kaitsmise eest. Pileti kopeerimise juhul saab ligipääs Üritusele avatud selle pileti alusel, mille esitati esimesena.

3. Kas saab vahetada ostetud piletid teistele kohtadele?

Palume olla tähelepanelik piletite ostmisel. Piletid ei kuulu vahetamisele.

4. Kaotasin Pileti. Kas saan selle uuesti kätte?

Pilet erivormil on range aruandluse blanketiks ja ei kuulu korduvale väljastamisele. E-pilet saab alati uuesti trükkida.

5 Kas ma saan tagastada piletid?

Ei. Raha kaotatud, kahjustatud või kasutamata Piletite eest ei kuulu tagastamisele. "Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg 4 p 72 ei ole Kliendil sõlmitud lepingutest taganemine lubatud, kuivõrd lepinguga on kindlaks määratud teenuse osutamine teatud tähtpäevaks või teatud tähtaja jooksul. Kliendil tuleb arvestada, et piletite ostmisel puudub õigus 14 (neljateistkümne) päeva jooksul olenemata põhjustest tasuta tühistada ja/või tagastada."

6. E-piletil on märgitud minu nimi, kas selle saab kasutada minu tuttav?

Piletil märgitakse Ostja nimi aga Pileti saab kasutada iga isik. Läbipääsuks vajad triipkoodi Piletil!

7. Kuidas käituda kui e-pilet ei ole tulnud e-postile?

Eelkõige soovitame kontrollida, kas makse sinu Pileti eest on toimunud korrektselt. Kui makse on toimunud, soovitame kontrollida kausta "Rämpspost" või "Listikirjad" sinu e-posti kontol. Kui oled kõike kontrollinud ja pole leidnud e-pileti, soovitame saata kiri aadressile info@ticketbest.ee. Me kindlasti saadame sinu piletid! Tehniline tugi tööaeg: E. - R. 08.00 - 18.00.

8. Mille eest võetakse teenustasu? Teenustasu sisaldab järgmiseid teenuseid:

9. Üritus on ära jäänud! Mida see tähendab?

Pileti tagasivõtmine ja raha tagastus ürituste ärajäämise, asendamise või edasilükkamise korral teostatakse vaid Korraldajalt ametliku kirja saamisel. Tagastuseks võetakse vaid Piletid, mis on ostetud www.ticketbest.ee veebilehel või Korraldaja ametlikus kirjas märgitud kassades, mille nimekiri on sätestatud Veebilehel ja/või müügikassades. Pileti nominaalmaksumuse tagastus teostatakse Veebilehel sätestatud tähtaja jooksul. 

10. Mida teha, et saada tagasi oma raha ürituse ärajäämisel?

Raha tagastust saab teostada ainult isikule kes on otseselt maksnud Pileti nominaalväärtuse, st pangaarvele kust makse on tehtud.

11. Ma ei soovi enam saada uudiskirju ja reklaami! Mida teha?

Ostjal on õigus igal ajal nõuda tema andmete töötlemise lõpetamist ja tema andmete kustutamist või sulgemist Ticket Best Eesti süsteemis. Ostjal on õigus igal ajal tühistada uudiskirja tellimust vastavalt Ticket Best Eesti uudiskirjades sätestatud juhendile.